براي تعويض رويه صندلي اداري چه مراحلي را بايد طي كنيم

وسايل و ابزار موردنياز  براي تعويض رويه صندلي اداري

يك صندلي قديمي 

پارچه كه معمولاً نيم متر پارچه كافي است. بايد طول و عرض پشتي و نشيمنگاه صندلي را اندازه بگيريد و به هر طرف 10 سانتيمتر اضافه كنيد تا مطمئن شويد پارچه كم نمي‌آيد.

پيچ گوشتي

منگنه بزرگ

قيچي

نمي‌توانيد به تنهايي پارچه روي صندلي‌ها را تعويض كنيد و بايد از يك نفر كمك بگيريد.

صندلي‌هاي اداري مدل‌هاي متنوعي دارند و نحوه مونتاژ آنها با هم متفاوت است. به همين خاطر نمي‌توانيم يك راهنماي مرحله به مرحله براي باز كردن صندلي در اختيارتان بگذاريم. اما معمولاً صندلي‌هاي كامپيوتر خانگي ساده تر از نمونه‌هاي اداري هستند و باز كردن آن هم آسان تر است. قبل از اينكه باز كردن صندلي را شروع كنيد بايد خوب صندلي را بررسي كنيد و ببينيد تعويض رويه صندلي اداري چگونه بايد انجام شود..

 

ابتدا صندلي را روي زمين برگردانيد و پيچ‌هايي كه بايد باز كنيد را پيدا كنيد. صندلي كه در تصوير مي‌بينيد بايد دسته‌ها و پايه اش باز بشود تا پشتي و نشيمنگاه از هم جدا شوند. كارتان وقتي تمام مي‌شود كه پشتي و نشيمنگاه صندلي كاملاً از ساير قطعات صندلي جدا شده باشند.

 

زير نشيمنگاه همه صندلي‌ها يك پوشش پلاستيكي وجود دارد كه آن را هم بايد جدا كنيد. بدون جدا كردن اين پوشش نمي‌توانيد پارچه قديمي‌را  جهت تعويض رويه صندلي اداري باز كنيد.

 

 پارچه‌ها را ببريد

نشيمنگاه صندلي را روي پارچه اي كه انتخاب كرده ايد قرار دهيد و دور آن را ببريد. حتماً حاشيه كافي براي پارچه در نظر بگيريد تا بتوانيد براحتي دور پارچه را منگنه بزنيد. بسته به ضخامت نشيمنگاه اين حاشيه را 5 تا 10 سانتيمتر در نظر بگيريد. بهتر است در اندازه گيري‌ها دست بالا را بگيريد چون بعداً مي‌توانيد پارچه اضافي را ببريد.

اگر پارچه تان طرح خاصي دارد كه مي‌خواهيد ديده بشود، بايد پارچه را طوري تنظيم كنيد كه طرح در جهت صحيح و مكان مناسب قرار بگيرد.

همين كار را براي پشتي صندلي هم تكرار كنيد.

با اين مراحل شما توانسته ايد تعويض رويه صندلي اداري را به راحتي انجام دهيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.